ALUMNES 1r ESO curs 2012-2013 : EDUCAT 1 x 1

Benvolgudes famílies,

Tal com vàrem quedar en la reunió del 26 de juny us assabentem de la situació del programa EduCAT 1×1 de cara al curs vinent :

1 – El Departament d’Ensenyament ja ens ha confirmat que no hi haurà subvenció per a màquines netbook ni moneder electrònic per a llibres digitals.

2 – En sengles reunions del Claustre de professors i del Consell Escolar celebrades a finals de juny es va acordar el següent :

PRIMER > No s’obligarà cap alumne-a a adquirir un netbook o un portàtil.

SEGON  > Quan calgui, el professor avisarà amb antelació perquè els alumnes en portin per a una classe concreta.  El seu ús puntual en aquestes classes no impedirà que l’alumnat que no en porti la pugui seguir amb suficient normalitat.

TERCER > Els alumnes hauran de disposar d’un ordinador amb connexió a internet per seguir el curs des de casa seva o des d’algun punt wifi del seu municipi. Han de poder consultar els llibres digitals i veure els documents que els docents pengin. També hauran de penjar-hi les activitats i els deures que se’ls encomanin des de l’institut.

QUART > L’equip directiu maldarà, amb la col·laboració de l’AMPA, per dotar les dues aules encara pendents del mateix equipament informàtic que hom disposa actualment en les restants aules d’ESO.

L’equip directiu estarà a la vostra disposició, per a qualsevol dubte o aclariment, fins a finals de juliol, en horari de 9.30 a 13.30 hores.

Rebreu la informació concreta del nou curs mitjançant una tramesa per correu convencional que sortirà del centre a finals de juliol.