Malgrat tot, celebrem Sant Jordi

Hem preparat un concurs de relats breus a través de la xarxa social Instagram, per a tot l’alumnat del nostre institut. Els més jovenets (de 1r i 2n d’ESO), que no tots hi tenen un perfil obert, poden participar-hi a través del correu electrònic. Tot seguit us n’expliquem les bases.

Amb què hi participo?
Amb una historieta molt breu, 200 caràcters com a màxim (comptant lletres i espais en blanc).

Qui hi pot participar?
Tot l’alumnat de l’institut Maria Rúbies.

En quina categoria soc?
1r i 2n d’ESO van junts a la categoria ROSA.
3r i 4t d’ESO van junts a la categoria PRINCESA.
1r i 2n de batxillerat van junts a la categoria DRAC.

On presento el relat?
ROSA (1r i 2n d’ESO) –> envieu un correu electrònic a l’adreça santjordiconfinat@institutmariarubies.cat
PRINCESA (3r i 4t d’ESO) –> pengeu una publicació a Instagram a través del vostre perfil amb el hashtag #StJordiPRINCESA i etiqueteu el nostre perfil @ins_mariarubies
DRAC (1r i 2n de batxillerat) –> pengeu una publicació a Instagram a través del vostre perfil amb el hashtag #StJordiDRAC i etiqueteu el nostre perfil @ins_mariarubies

Quan ho puc fer?
El concurs ja està obert, podeu participar-hi fins al dia 21 d’abril, que és dimarts vinent, a les 23.55 com a molt tard.

Quan sabré si he guanyat?
Els relats guanyadors, per categoria, s’anunciaran a través de les xarxes socials el dia de Sant Jordi, 23 d’abril, i prèviament haurem contactat amb els alumnes que l’han escrit per a notificar-los-hi.

Els contes que hi participaran es difondran a través de les xarxes i la pàgina web, el fet de presentar-s’hi implica l’acceptació de les condicions del concurs.

Bona sort a tothom!