Final de curs de La Coral al Mercat de la Bordeta

El passat dimecres dia 29 de maig els alumnes que participen a la Coral de l’Institut Maria Rúbies van oferir una audició de final de curs a la Sala Polivalent del Mercat de la Bordeta. Vam cantar un total de 7 cançons a dos i tres veus en català, castellà, euskera i anglès de les quals destaquem Space Oddity de David Bowie, Shallow i Bad Romance de Lady Gaga, Hijo de la Luna de Mecano entre d’altres.

Nombrosos assistents del públic van expressar, en acabar el concert, la seva grata sorpresa que la coral ho hagués fet tan bé!

És el vuitè any consecutiu que se celebra aquesta audició en aquest espai on els alumnes poden demostrar el treball realitzat durant tot el curs.

Cal agrair la col·laboració dels responsables del Mercat de la Bordeta que sempre ens ofereixen un suport tècnic imprescindible per al bon funcionament de l’activitat.