3r ESO VISITA EL CENTRE ARRELS AL BARRI DE CAP PONT

El dia 28 de novembre les tres classes de 3r d’ESO van visitar les instal·lacions de l’anomenada Botigueta d’Arrels, situada al carrer del Bruc. Durant l’activitat els responsables del centre van explicar als alumnes com funcionaven i quins objectius tenen. Concretament els van dir que en aquest centre, a diferència d’altres, els mateixos usuaris són els que trien els aliments i d’aquesta manera aconseguir que la recollida sigui més selectiva i profitosa.

L’objectiu final de la visita era que l’alumnat sentís interès per al voluntariat i que el valorin com una eina útil de cara a la societat. I sembla que, en aquest sentit, va ser tot un èxit ja que molts alumnes van mostrar-se interessats per participar en la campanya de les festes d’hivern.