L’alumnat amb el grup d’experts del Parlament

Avui divendres 16 de febrer, l’Ariadna Vidal de 4t d’ESO amb altres dos alumnes de l’Ins Josep Lladonosa i de l’Ins Manuel de Montsuar i més alumnat d’altres indrets de Catalunya, s’han reunit amb el grup d’experts del Parlament, per manifestar les seves opinions i fer les seves aportacions al debat per impulsar millores educatives que s’està duent a terme aquest mes de febrer. Donar veu a l’alumnat ha estat una excel·lent iniciativa d’aquesta comissió que ha pres bona nota del que els i les joves els han suggerit com a principals usuaris del sistema educatiu. Aquest grup ha de responsabilitzar-se de treballar mesures, tant immediates per al curs que ve com d’altres que es puguin implementar a mitjà i llarg termini.