Graduació de Batxillerat

Divendres al vespre, es va celebrar la cerimònia de Graduació dels alumnes de Batxillerat del nostre institut. Desfilada per parelles dels graduats abans de donar pas als parlaments del Director, que va adreçar als alumnes un discurs encoratjador. Van continuar els de la presidenta de l’Ampa i els de les respectives tutores, procedint després al lliurament d’orles. Els alumnes també van tenir la seva estona de “micro” i van aprofitar per fer agraïments personals als que han estat els seus professors; per acabar celebrant-ho sopant i sortint de festa tots junts.