1r d’ESO visita la Mitjana

Els dies 3, 4 i 6 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO va fer un recorregut pel Parc de la Mitjana amb l’objectiu de descobrir les adaptacions que els animals i plantes tenen per viure en un ambient on hi ha força disponibilitat d’aigua. També van recollir mostres d’aigua d’una bassa i, un cop al laboratori, van observar les adaptacions de diversos macroinvertebrats aquàtics (sangoneres, caragols d’aigua, copèpodes, cucs,…) amb les lupes binoculars. L’alumnat no només va gaudir molt descobrint la biodiversitat del parc, sinó que també va recopilar un munt de material gràfic per elaborar una notícia pel TN S.O.S.tenibles, en relació amb l’ODS 15 (Vida d’ecosistemes terrestres).