Rebem els alumnes italians d’Erasmus+

Del 4 al 10 de juny vam acollir la visita dels companys Erasmus+ de l’institut Olivetti, d’Ivrea (Itàlia). L’alumnat de 1r de batxillerat els va acompanyar a les diferents sortides i activitats organitzades. Fins i tot, van ser els mateixos alumnes els responsables de dur a terme un taller d’impressió 3D.

Algunes de les activitats educatives, culturals i solidàries que es van realitzar van ser: la visita a les instal·lacions i backstage de la Llotja, pujada al campanar de la Seu Vella, recorregut pel parc de la Mitjana per observar-ne la seva vegetació, visita al centre de la Palma Jove, experiments científics, un tast de cultura catalana amb una classe de català i una escenificació del ball de bastons.

Cal fer una menció especial i agrair la col·laboració i implicació del professorat dels departaments de Ciències naturals, Música i Tecnologia; i també a l’alumnat de 2n d’ESO i 1r de batxillerat per la seva participació en les diferents activitats organitzades. Entre tots formem un gran equip. Gràcies!