Excursió final d’etapa de 4t al Delta de l’Ebre

Divertidíssima excursió de tres dies al Delta de l’Ebre amb els alumnes de 4t d’ESO que servia per cloure la seva etapa als estudis obligatoris (promoció 18-22).

L’excursió va estar plena d’activitats lúdiques i culturals que van fer xalar de valent la vintena d’alumnes que hi van assistir. El primer dia van navegar amb caiac per la desembocadura del Delta de l’Ebre en un entorn de natura privilegiat. L’endemà van recórrer amb bicicleta la part final del Delta monopolitzada pel cultiu de l’arròs; el guia ens va anar explicant les diferents singularitats de la zona: com es cultiva l’arròs, les diferents aus que poblen la zona, etc. El darrer dia va ser el més lúdic de tots ja que se’l van passar gaudint de la platja fent pàdel surf o wakeboard (una mena d’esquí aquàtic).

A banda de passar-s’ho molt bé i de gaudir de la gastronomia pròpia de la zona, els alumnes van ser motiu d’afalacs dels monitors, conductors i guies que ens van acompanyar gràcies al seu modèlic comportament.