Els alumnes de 4t d’ESO a la final del concurs d’apps

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha estat seleccionat com a finalista del concurs d’apps de mSchools, una iniciativa impulsada pel Mobile World Capital Barcelona.

L’objectiu d’aquest concurs és desenvolupar projectes d’aplicacions mòbils que ofereixin solucions a problemes reals i que tinguin com a punt de partida els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, 17 reptes relacionats amb el medi ambient, la societat i l’economia que promouen un món més igualitari, digne i sostenible.

Els alumnes han presentat a concurs quatre projectes, Ecofun (un joc per aprendre a reciclar), LKA (una app que t’assessora quan vols comprar un nou ordinador) i Smartnotes (una app per prendre apunts i compartir-los).

El projecte que ha estat seleccionat per anar a la final es diu Scrinnected, i consisteix en una aplicació per al mòbil que dona consells per estalviar energia a casa.

Els alumnes han estat desenvolupant l’aplicació al llarg de tot el curs i arribar a la final ha estat un reconeixement a la feina feta.

Dissabte 8 de juny hauran d’anar a la final, a la Farga de l’Hospitalet, a presentar davant del jurat el seu projecte.