El Rúbies, a la 16a edició de la Ciència al Carrer

El dissabte 27 de maig, alumnes de 3r ESO i de l’Observatori Astronòmic  van participar 16a edició de la Ciència al Carrer, que va tenir lloc als Camps Elisi. Les activitats científiques que vam realitzar enguany van ser: cereals rics en ferro: què hi ha de veritat?, i l’acidificació dels oceans. Així mateix, el grup d’alumnes de l’Observatori astronòmic del centre va oferir als participants observar el Sol amb telescopis i una simulació dels sistema solar.

Els joves/alumnes van poder mostrar els seus treballs/projectes d’investigació científica a la resta de companys d’altres centres, així com als divulgadors i científics que també van participar en aquesta jornada.