Del Rúbies al Parlament Europeu

El passat 20 de març els ambaixadors europeus del Rúbies van participar en una sessió d’Euroscola al Parlament Europeu d’Estrasburg, gràcies al premi que van guanyar a l’elaborar un vídeo a TikTok sobre la importància de les eleccions europees. L’alumnat va debatre sobre «La igualtat d’oportunitats a Europa, la defensa dels drets de les dones i la igualtat de gènere» a l’hemicicle amb la resta de participants d’arreu d’Europa. Vam ficar-nos a la pell dels eurodiputats per un dia tot gaudint de les instal·lacions del Parlament. Va ser una experiència única i molt emotiva per a tots.

També vam aprofitar el viatge per visitar la ciutat de Basilea, una ciutat coneguda pels nombrosos museus de renom internacional. Una curiositat de la ciutat és que el seu aeroport està situat entre dos països i segons en quin costat de l’aeroport et trobis pots estar a Suïssa o a França.

Us deixem l’enllaç de la sessió i així podreu observar la super experiència que vam viure i les aportacions dels nostres alumnes participant en el debat.