A l’optativa de Francès celebren la Chandeleur amb 1r d’ESO

El dijous 1 de febrer, els alumnes de francès de 1r d’ESO van celebrar la Chandeleur, una festa que oficialment se celebra el dia 2 de febrer. En un principi, es tractava d’una festa pagana, però després va esdevenir una festa cristiana. Actualment, els francesos celebren el 2 de febrer com «le jour des crêpes» i tothom acostuma a fer-ho preparant i menjant les crêpes en família o amb els amics.

Nosaltres ho vam celebrar el dia 1 de febrer. Els nostres alumnes van preparar individualment o en  parelles una crêpe ben original per participar en el concurs La crêpe la plus rigolote. Les guanyadores van ser la Gal·la Estallo i la Maria Lebe de 1rA i 1rB ESO respectivament. Després de lliurar els premis, els alumnes van poder degustar les crêpes que ells mateixos havien preparat.

L’activitat ha tingut molt èxit i des d’aquí volem agrair la participació i la col·laboració de l’alumnat pel bon desenvolupament d’aquesta jornada. Moltes gràcies a tots i totes i enhorabona a les dues guanyadores del concurs!