3r d’ESO visita “Som Cinema”

Dimecres 17 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO van participar al cicle de cinema català “Som Cinema” que se celebra aquests dies al Teatre de l’Escorxador de la nostra ciutat, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida i la Diputació de Lleida. Els alumnes van poder mirar una singular adaptació de “Dràcula”. A banda de gaudir de la projecció els alumnes van poder escoltar un dels actors de la pel·lícula, Ricard Balada, que va explicar tota la seva experiència acadèmica i laboral. L’actor va detallar el seu periple per arribar fins a poder actuar en sèries famoses com l’actual “Com si fos ahir” de TVC; un discurs ple de ganes de superar els diferents obstacles que es va anar trobant per poder assolir les seves fites.