1r d’ESO a Món Natura Pirineus

Aquesta darrera setmana l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida de tres dies a Món Natura Pirineus, al cor de les Valls d’Àneu. Vam poder gaudir d’un espai natural nevat on l’alumnat va realitzar diverses activitats. En arribar vam fer una descoberta de l’espai bioclimàtic on ens allotjàvem, on vàrem treballar aspectes relacionats amb les construccions sostenibles que treballem a tecnologia i ciències naturals. Aquella mateixa nit vam fer una observació astronòmica i ens van ensenyar a orientar-nos amb l’ajuda de les constel·lacions; va ser una manera d’aprofundir en les activitats que ja fem a l’observatori del centre. El segon dia vam fer un recorregut amb l’entorn natural on vam poder estudiar la biodiversitat de la zona i gaudir, donada la situació, de la neu. Aquella mateixa tarda, vam dur a terme la descoberta de Son i un taller de rastres dels animals que habiten la zona. El darrer dia l’alumnat va dur a terme un taller d’orientació, tot aplicant els coneixements dels darrers dies.