Taller de transgènics a ETSEA

L’alumnat de Biologia de 2n de batxillerat ha participat al taller “Transgènics” a l’ETSEA (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària), en el qual els han explicat el procés d’obtenció d’una planta transgènica i el seu objectiu. A més, han aïllat el DNA d’una planta transgènica d’arròs que contenia tres proteïnes, l’actuació combinada de les quals permet la prevenció del VIH.
Una activitat motivadora que ha permès els nostres estudiants veure com es treballa en un laboratori d’investigació.
Aquesta activitat s’emmarca dins les activitats de la Setmana de la ciència que realitza l’ICE de la UdL.