Lliurament de diplomes Delf Scolaire

Els alumnes de francès que van superar el curs passat les proves DELF, van assistir dijous, 14 de febrer, a l’acte de lliurament de certificacions DELF Scolaire, a l’INS Màrius Torres de Lleida.

Els alumnes de 1BATX han obtingut el diploma DELF A2 en llengua francesa, les alumnes de 2BATX el diploma DELF B1 i quatre alumnes que ja estan cursant estudis universitaris, el diploma DELF B2. Aquests alumnes s’havien presentat a les proves que es van realitzar el passat mes d’abril a l’INS Josep Lladonosa.

Van lliurar les certificacions el Sr.Cyril Piquemal, cònsol general de França a Barcelona, el Sr. Sébastien Portelli, agregat de cooperació lingüística de l’Ambaixada de França a Barcelona i el Sr. Josep Serentill, inspector en cap adjunt dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida. Tots tres van presidir l’acte que va tenir una cloenda musical a càrrec d’alumnat i professorat de l’INS Màrius Torres de Lleida.