Alumnes de Batxillerat, a l’Olimpíada d’Economia de la UdL

Dilluns 29 d’abril alumnat de 2n de batxillerat del centre, va participar en la XI edició de l’Olimpíada d’Economia. Aquest és un concurs acadèmic d’àmbit estatal, que té com a objectiu estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves i aprofundir els lligams necessaris entre els estudis de secundària i universitat.

Des del curs 2014/15, la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida s’afegeix a l’organització d’aquesta olimpíada. L’objectiu és oferir l’oportunitat als estudiants d’Economia de l’Empresa de segon de batxillerat dels instituts i centres de secundària, públics i privats, de la província de Lleida, a poder participar a la fase estatal.

L’Olimpíada s’estructura en tres etapes: la fase local, la fase estatal i la fase internacional.

D’entre els alumnes que han participat a la fase local UdL, se seleccionaran els tres millors concursants que passaran a la fase estatal que enguany tindrà lloc a la Universidad Complutense de Madrid els dies 25, 26 i 27 de juny del 2019.

El primer classificat a Lleida obtindrà la matrícula gratuïta de primer curs en qualsevol ensenyament de grau de la Universitat de Lleida.

Després de la prova es va lliurar un diploma i un obsequi als participants.