Viatge fi d’estudis a Berlin

Els alumnes de 2n de batxillerat han tornat del viatge a Berlín. Han estat uns dies molt intensos. Així ho han viscut.

El primer dia, després de deixar les maletes, vam visitar el mític Estadi Olímpic i Alexander Platz, amb el famós rellotge i la torre de televisió. El dia següent ens va impressionar la visita guiada en anglès a un búnquer i, després, al museu interactiu The Story of Berlin, l’església Memorial Kàiser Wilhelm i, per acabar la tarda, les galeries Kadewe; abans però,  vam poder gaudir  de les vistes des de la cúpula del Reichstag.

Dimarts, matiners, vam fer una visita guiada del camp de concentració de Sachsenhausen i, a la tornada, una ullada i moltes fotos a les restes del famós mur.

Vam deixar pel dimecres poder gaudir, i molt, del Neues Museum i Pergamon Museum pel matí, i d’un passeig pel barri jueu a la tarda.

Dijous ja tocava fer maletes, però encara vam tenir temps d’anar al Technikmuseum i el museu Spectrum.

Segur que van viure moltes anècdotes… ja us les explicaran!