Lip dub Nadal 2022

Aquí podeu visionar el lip dub que van enregistrar, editar i muntar el dimecres, darrer dia de classes abans de les vacances, alumnat de 3r d’ESO, en què hi participaven com a actrius i actors tot l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, convertint l’estona en un altre moment festiu a l’institut. Bones festes i bones vacances a totes i tots!!!

Decoració festiva per acomiadar l’any

Enguany, els alumnes de 1r d’ESO s’han encarregat de realitzar la decoració de Nadal de l’entrada del nostre institut. Ha estat una tasca molt creativa, on han emprat material de reciclatge com a mitjà de creació amb la intenció de donar una segona vida als… Llegeix més»

Recaptació per a La Marató

Un cop celebrada les diferents activitats de La Marató, podem dir amb alegria que hem aconseguit recaptar, juntament amb l’Institut Ronda, 750 euros que aniran destinats a la investigació per prevenir malalties cardiovasculars.

3r visita l’exposició de Pixar

L’alumnat de 3r d’ESO ha assistit en els darrers dies de trimestre, a l’exposició de Pixar, organitzada per Caixaforum, dins de les activitats coordinades des del Departament de Visual i Plàstica del nostre centre.
Ens han parlat sobre el procés creatiu que duen a terme els… Llegeix més»

Nova sessió del COM-TU

El passat divendres, 16 de desembre va tindre lloc la segona sessió del programa COM-TU. Aquest cop, l’alumnat de tercer i primer va poder interactuar en petits grups jugant a jocs de taula com el parxís, les cartes, l’oca o el monopoly.
En aquest context i… Llegeix més»

3r visita l’abocador de Montoliu

El dimecres 7 de desembre, l’alumnat de 3r ESO va visitar les instal·lacions de gestió de residus de Montoliu (abocador, planta de triatge i planta de compostatge) per veure de prop la gran quantitat de residus provinents dels contenidors grisos (fracció resta) de la ciutat… Llegeix més»