L’alumnat de 3r és solidari amb La Marató

La Marató d’enguany s’ha dedicat a les malalties del cor i l’alumnat de tercer volia col·laborar amb la investigació científica que proposa La Marató de TV3. És per això que s’ha dut a terme la venda de sabons per la roba al professorat i als alumnes del centre. Els sabons han estat elaborats pels alumnes de tercer d’ESO als laboratoris del departament de ciències. La fórmula de què estan fets porta aigua, sosa càustica, sal, detergent i oli per reciclar. Un cop feta la barreja, s’ha distribuït en motlles que s’han deixat assecar perquè agafessin consistència. Al cap d’una setmana, els sabons ja estaven secs i a punt per tal de ser embolicats i per posar-los a la venda a un euro.