PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ 2020

Recull de tota l’informació necessària per poder fer inscripció i matrícula.

Aquesta informació és per:

• alumnes nous provinents d’un altre centre
  • alumnes de 4t d’ESO del Manolo Hugué interessats en cursar un cicle formatiu de grau mitjà en el Manolo Hugué.
  • alumnes de 1r de batxillerat del Manolo Hugué interessats en cursar un cicle formatiu de grau mitjà en el Manolo Hugué.

Alumnes de 4t d’ESO del Manolo Hugué que vulguin matricular-se a cicles formatius de grau mitjà o a batxillerat en un altre centre, hauran de posar aquest altre centre com a primera opció en la sol.licitud.
Els alumnes de 1r curs de Grau Mitjà del Manolo que faran 2n curs al Manolo , no han de fer la preinscripció telemàtica, només la matrícula al setembre.

Informació completa sobre el procés de preinscripció al web “Estudiar a Catalunya”

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

• Període de preinscripció cicles formatius de grau mitjà: entre el 2 i el 8 de juny
  • Període de presentació de sol.licitud de preinscripció presencial amb cita prèvia: 8 de juny de 9 a 12 hores
  • LListes amb puntuació provisional: 9 de juliol
    ATENCIÓ!!IMPORTANT CONSULTAR-LES PER VERIFICAR QUE LA QUALIFICACIÓ MITJANA S’HA RECUPERAT CORRECTAMENT AIXÍ COM ELS PUNTS PER CRITERIS AL.LEGATS!
  • Reclamació puntuacions: 10 al 14 de juliol
  • Llistes amb puntuació un cop resoltes les reclamacions : 15 de juliol
  • Sorteig del número de desempat: 15 de juliol a les 11h
  • Llista ordenada definitiva: 20 de juliol
  • Llistes d’alumnat admés i llista d’espera: 30 de juliol
  • Període de matrícula ordinària cicles formatius grau mitjà: entre l’1 i el 7 de setembre

PROCEDIMENT PREINSCRIPCIÓ (entre el 2 i el 8 de juny)

• Presentar sol.licitud en suport electrònic. La presentació de la sol·licitud ha de fer-se electrònicament. No s’accepten sol·licituds en paper. El tràmit acaba amb l’enviament del formulari i NO S’HA DE PRESENTAR CAP CÒPIA AL CENTRE NI DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA. Només en els cas que no es pugui recuperar la nota o validar els criteris al•legats, cal enviar per correu electrònic la documentació acreditativa al centre demanat en primera opció.
  • Presentació en suport informàtic. Únicament quan no sigui possible la presentació de la sol.licitud electrònica.
    Un cop emplenada i enviada la sol.licitud, caldrà enviar el resguard que genera l’aplicació junt amb la documentació escanejada o fotografiada per mail al centre triat en primera opció.(preinscripcio@insmanolohugue.cat)

• Atenció presencial en el centre:el centre prestarà atenció personalitzada, mitjans informàtics i assessorament a les persones que tinguin dificultat per a la realització de les gestions de forma telemàtica. Caldrà sol.licitar cita prèvia per telèfon.
ASSIGNACIÓ DE PLACES

Les peticions s’ordenen, dins de cada via, d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis o de la prova que permeten l’accés al cicle:

• VIA 1: 60% de les places: via ESO o estudis equivalents
  • VIA 2: 20% de les places: via PQPI i Formació professional bàsica
  • VIA 3: 20% de les places: via Prova d’accés, Curs d’Accés a Grau mitjà o altres titulacions (PFI)
PROCEDIMENT MATRÍCULA (entre l’1 i el 7 de setembre)

SEGONA FASE D’ADMISSIÓ A LA PREINSCRIPCIÓ (SETEMBRE)

Només poden participar els sol·licitants que van participar en el primer període i que no van obtenir plaça.

• Publicació de centres i cicles amb places vacants pel Departament d’Ensenyament: 1 de setembre
  • Termini per ampliar les peticions de la sol·licitud de preinscripció: del 2 al 4 de setembre
  • Publicació llista d’admesos: 8 de setembre
  • Matrícula: 9 i 10 de setembre