LLIBRES DE TEXT CURS 2020-2021. PROJECTE DE REUTILITZACIÓ AMB IDDINK

CURS 2021-2022

Properament tindreu disponible la llista de llibres i llicències digitals del curs vinent.

COM COMPRAR LLIBRES PEL CURS 2021-2022

Podeu fer la vostra comanda de llibres a la pàgina web: www.iddink.es.
En aquesta pàgina podreu adquirir llibres de text nous i també llibres de text reutilitzats (ecobooks) amb un descompte del 55%.
Per fer-ho, us heu de registrar (un registre per cada alumne), posar el codi del nostre centre (099JB4), seleccionar el nivell, curs i modalitat i escollir els llibres desitjats,
També podeu fer el pagament de la quota obligatòria de material, i de la quota de l’AMPA si no ho heu fet per un altre mètode.
En aquest document teniu detallat els diferents procediments per fer la vostra comanda de llibres, i si voleu, la quota de material del curs vinent.

COM RETORNAR ELS LLIBRES DEL CURS 2020-2021

Aquest any, tenint en compte la incertesa respecte al termini i forma d’obrir el centre, així com les necessitats de garantir la seguretat i higiene dels estudiants/famílies, docents i personal del centre i d’Iddink, la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:

• els estudiants podran portar els llibres a l’empresa de transport que informarem per mail (Correos, GLS o MRW);
  • per a que el cost de Correos sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família;
  • aquest codi el facilitarem de forma gradual i establint dies preferents per anar a Correos per curs, per tal d’evitar aglomeracions;
  • els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink, a Correos només caldrà portar els llibres, prèviament dipositats en una caixa o bossa ben protegida;
  • els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg;
  • tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.

INFOGRAFIA DE COM RETORNAR ELS LLIBRES (EN CATALÀ)

INFOGRAFIA DE COM RETORNAR ELS LLIBRES (EN CASTELLÀ)

EXPLICACIÓ DEL PROJECTE

En el centre tenim un projecte de reutilització de llibres gestionat per l’empresa Iddink.

Em aquesta presentació s’explica el seu funcionament:

video presentación CAT 5 min from Iddink Spain, S.L.U. on Vimeo.

Aquesta és la carta de presentació del nostre projecte a les famílies de nova incorporació: