PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020 SECUNDÀRIA

Recull de tota l’informació necessària per poder fer inscripció i matrícula.
Aquesta informació és només per alumnes nous.
Els alumnes de 1r, 2n o 3r d’ESO que continuen al Manolo, no han de fer aquesta inscripció, només la matrícula del dies 13 al 17 de juliol, que ja donarem instruccions.
Informació completa sobre el procés de preinscripció al web “Estudiar a Catalunya”

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ESO

• Període de presentació de sol.licitud de preinscripció telemàtica: 13 a 22 de maig.
  • Període de presentació de sol.licitud de preinscripció presencial amb cita prèvia: 19 al 22 de maig
  • BAREMACIÓ PROVISIONAL PREINSCRIPCIÓ ESO: 29 de maig
  • Presentació de reclamacions al barem provisional: del 2 al 5 de juny
  • Publicació de llistes ordenades definitives: 11 de juny
  • Publicació llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 6 de juliol
  • Període de matrícula: 13 al 17 de juliol.

PROCEDIMENT PREINSCRIPCIÓ (telemàtica 13 a 22 de maig, presencial amb cita prèvia 19 a 22 de maig)

ATENCIÓ! LA PREINSCRIPCIÓ D’ENGUANY HA DE SER TELEMÀTICA.
NOMÉS EN CASOS MOLT LIMITATS S’ADMETRÀ PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL (AMB CITA PRÈVIA)

PROCEDIMENT MATRÍCULA (13 al 17 de juliol)

MATRÍCULA DE CONTINUITAT (1 a 3 de juliol)

Els alumnes que estan cursant en aquest institut algun curs d’ESO i el curs que ve continuaran els estudis d’ESO al mateix centre no han de participar del procés de preinscripció.
Han de lliurar el dossier amb la documentació donada pels tutors durant els díes 1, 2 i 3 de juliol.
Per raons de seguretat caldrà que portin tots els documents preparats i signats, i només hauran de  lliurar-los a consergeria.
També han de portar el justificant del pagament de les quotes de material i de l’AMPA.  A les quotes de material del curs 20/21, per l’alumnat del centre, s’hi ha descomptat la part de la quota de material del curs 19/20 que es retorna a causa de la interrupció del curs per l’estat d’alarma. Així la quota a pagar és de 50-12,5 €= 37,5 €. Les famílies que van fer l’ingrès abans de saber aquest descompte, hauran d’omplir un document amb el número de compte  per poder rebre el retorn dels 12,5 €.

PORTES OBERTES 2020

ITINERARIS I CURRÍCULUMS