VISITA DELS ALUMNES DE 1R GM DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA , AL PARC DE BOMBERS VOLUNTARIS DE CALDES DE MONTBUI

El dia 7 de maig, els alumnes de 1r de GM de Gestió Administrativa, van visitar el Parc de bombers voluntaris de Caldes de Montbui. La visita es feia dins del marc dels continguts del mòdul de FOL (Formació i orientació laboral) i més concretament, de la UF2 de Prevenció de riscos laborals.

Els alumnes s´ho van pasar d´allò més bé, aprenent les mesures de prevenció davant d´un incendi i veient les actuacions que realitzen els bombers, davant de situacions de risc

Els bombers voluntaris, els hi van ensenyar el material que utilitzen, els EPI de què disposen (cascs, botes), la sala de control, els vehicles , etc

Agraïm la col.laboració dels bombers voluntaris, especialmente d´en Jordi, cap del parc i als seus companys, que van fer de la visita, una estona molt interessant i divertida.