EL MANOLO EN ESenRED. VIII SIMPOSI D’EDUCADORS ECOSOCIALS.

Entre els dies 2 i 5 de juliol a Valsaim (Segòvia), representants de les diferents comunitats autònomes han celebrat un Simposi o trobada d’educadors ambientals, on posar en comú projectes i idees sobre educació ambiental i sostenibilitat. L’educació ambiental es recull com a essencial en l’Agenda Europea, concretament és el nucli de l’Agenda 20-30 aprovada per la Unesco i recollida en els objectius de desenvolupament sostenible o ODS.

El Manolo ha presentat un conjunt d’imatges que reflexionen sobre el que han estat aquests quatre anys d’Escola Verda, pandèmia inclosa. La nostra Escola Verda treballa en tres eixos: gestió de residus, centre més sostenible i implicació de la comunitat educativa en la sostenibilitat. Ens hem centrat en una selecció de les accions vinculades al tercer eix. La rebuda ha estat molt positiva. Ens pot semblar que resta molt per fer, així és, però també hem fet una part del camí i ens cal recordar-ho.

La imatge central és la nostra presentació en format DINA 3. La resta d’imatges, diferents moments del Simposi i el grup de docents i assessors catalans.

Gràcies a tota la comunitat educativa del Manolo per la seva implicació en el projecte: alumnes, professors, jardiner, administració i consergeria, famílies i ajuntament!