Visita a l’empresa ZANINI

Continuem amb les visites de les empreses del sector de fabricació mecànica de motlles i matrius, amb l’alumnat de 1r de Grau Superior de Programació de la producció (perfil professional de motlles i matrius). Volem que el nostre alumnat pugui visualitzar-se a les diferents posicions de l’empresa i la projecció que poden tenir dintre de l’empresa.

Al desembre vam visitar una empresa de matriceria i aquest passat dimarts dia 23 de gener hem visitat una empresa de motlles d’injecció: ZANINI a Parets del Vallès, empresa lider en components per l’automòbil.

De la mà de Estela Vizuete de RRHH, Francisco Martínez Responsable del taller de manteniment de motlles i Ricard Gabarró Industrial Manager ETB, van fer una presentació de la empresa i ens van fer un recorregut per les diferents àrees de producció. També es va acompanyar l’Asier García, del taller de manteniment de motlles, ex-alumne del nostre institut que fa dos anys va fer la Formació Dual a Zanini, i ens va explicar el seu cas d’exit: d’estudis i professional. Moltes gràcies per la vostra disponibilitat i col·laboració!!