VI PREMIS MANOLO HUGUÉ

Ahir 29 de maig del 2019  a la Sala Noble de Can Rius es van commemorar els 6ès premis Manolo Hugué a l’excel.lència, esforç i convivència.

També aprofitem la trobada per donar el premis al concurs Manolo OT.

Pels professors i professores del Manolo Hugué més que celebrar el repartiment d’uns premis, és un agraïment i un reconeixement a la feina ben feta des de l’àmbit familiar.
Les famílies sou els pilars fonamentals en els quals els alumnes s’eduquen de manera tranversal en els diferents àmbits de la seva vida.

Per al claustre de l’Institut Manolo Hugué és primordial el valor de l’excel.lència, l’esforç i la convivència dins de l’àmbit educatiu.

Aquests valors, juntament amb l’afany de superació i l’esperit de col.laboració que aquests joves calderins i calderines tenen envers els seus companys, els converteix en un exemple, un referent, per a la resta d’alumnes del nostre centre educatiu i un referent pel bon funcionament del centre.

Al llarg d’aquestes 6 edicions han estat molts els alumnes proposats. Malauradament els premis i els trofeus, com en diferents disciplines esportives, solen recollir-los els millors entre els millors. Però això,  lluny d’amoïnar-nos ens satisfà, doncs vol dir que el nivell d’excel·lència, esforç i convivència del Manolo, és molt i molt elevat entre el nostre jovent. Un jovent, que malgrat no haver assolit cap premi són també, amb la seva presència i la seva empenta diària, el motor que ens ajuda a avançar cap al futur, des de la nostra tasca educativa, … amb il·lusió.

Caldes de Montbui 29 de maig del 2019