UNA ALUMNA DEL MANOLO HUGUÉ GUANYA UN PREMI CIRIT

CIRIT

La Laura Granés González, que l’any passat va fer 2n de batxillerat amb nosaltres i que aquest any està fent primer de medecina a l’autònoma, ha obtingut un premi CIRIT ( Consell Interdepartamental de Recerca i Innovació Tecnològica ) per un treball de recerca que va realitzar el curs passat sota la supervisió de la professora de Ciències Naturals del institut Mertxe Pamplona Fernández.

El treball: "Un nou paradigma mèdic" ha estat premiat amb 750 € per l’alumna.

A la cerimònia d’entrega de premis, que va tenir lloc el passat dia 10 de desembre i que va contar amb la presència de les màximes autoritats de la Generalitat de Catalunya, hi varen assistir la tutora del treball i l’alumna.

Podeu obtenir més informació sobre aquests premis en aquest enllaç: http://www.gencat.cat/economia/ur/serveis/premis/premis_cirit/index.html