Trobada de danses Tradicionals a Lloret de Mar

Els alumnes de 2n de batxillerat hem anat aquest dijous 27 d’abril a la trobada de danses tradicionals a Lloret de Mar. Enguany hem sigut més de 600 alumnes participants que hem recuperat i ballat danses catalanes -com el rogle, la xampanya, ball de bastons-, danses escoceses, danses d’anglaterra -com el cercle circassià… Els alumnes hen sigut de 6 instituts diferents: de Caldes de Montbui, d’Alella de Sant Vicenç de Montalt, de Lloret de Mar, de Masnou i de Teià.

A més, els alumnes de la matèria optativa de música han tocat en directe una cançó que la resta d’alumnes de segon van ballar.

Llàstima que va ploure i no vam poder anar a la platja com estava previst, però al meny vam poder gaudir de les magnífiques instal·lacions esportives de Lloret de Mar.

Podeu veure un petit video provisional que han fet des de l’institut Rocagrossa de Lloret de Mar i un altre vídeo que vam fer els del Manolo Hugué.

Fins l’any vinent!