Proves de nivell d’Italià

Des del Departament de llengües i organitzat per la seva professora d’italià, Carme Torrents, aquest dijous dia 23 de febrer de 2017 es realitzaran a l’institut Manolo Hugué unes proves de nivell gratuïtes per als alumnes d’italià que ho han sol.licitat
Aquestes proves s’emmarquen dins l’acord entre  parliamo-italianoel departament d’ensenyament i l’Istituto Italiano di Cultura. L’objectiu objectiu és  ajudar, als nostres alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat a decidir amb més exactitud a quina prova presentar-se per aconseguir el certificat oficial d’italià d’aquí uns mesos (CELI Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana). Les proves es faran a partir de les 11’30h. Us deixem aquest enllaç amb les equivalències del CELI dins del marc europeu.