Premi per a un ‘manolet’ a 48a edició del Premi David

L’1 de desembre, en el decurs de 48a edició del Premi David i després d’avaluades les 23 candidatures, l’alumne Pol Fuertes Jou de l’institut Manolo Hugué, recollirà el tercer premi de Grau Mitjà  concedit pel Centre Metal·lúrgic de Sabadell, consistent en una assignació de 500€.

Enhorabona tant al Pol com a tot l’equip docent de Fabricació Mecànica de l’Institut Manolo Hugué de Caldes de Montbui per aconseguir un cop més que un dels nostres alumnes gaudeixi d’aquest premi.

Aquest guardó reconeix els millors estudiants de Cicles Formatius en les famílies professionals d’electricitat i electrònica, fabricació mecànica, transport i manteniment de vehicles, instal·lacions i manteniment i informàtica i comunicacions, tant de grau mitjà com de superior.