Portal EMPRESA-INSTITUT Manolo Hugué – BORSA DE TREBALL

Us informem que l’institut ha obert un nou espai al web, per posar en contacte empreses i ex-alumnes dels cicles de grau mitjà i/o Superior d’Administració i Gestió, de Fabricació Mecànica o de Termalisme

Web de l'Institut

Les empreses, a través d’un formulari, podran sol·licitar la publicació de les seves ofertes de llocs de feina remunerats. També podran demanar alumnat en pràctiques de FCT (Formació als centres de Treball aprox. 400 hores) i/o alumnat en Formació DUAL (aprox.1000 hores d’estada a l’empresa). En aquests casos  les posarem en contacte directe amb els Tutors/es de Pràctiques.

Només es publicaran les dades bàsiques de l’oferta, sense difondre les dades de l’empresa.

Els i les ex-alumnes podran donar-se d’alta, a través d’un formulari.

Posarem en contacte amb l’empresa aquell alumnat que doni el perfil requerit en les ofertes.

Per qualsevol dubte i/o consulta, o per rectificació de dades, hem obert un nou compte de correu electrònic:

borsadetreball@insmanolohugue.cat

Esperem que sigui de la vostra utilitat.

Coordinació FP