Mobilitat Catalunya Quebec 2016-17. Trobada d’alumnat participant en l’intercanvi Catalunya-Quebec

ff

Des del curs 2013-14, l’Ins Manolo Hugué participa en el programa d’intercanvi de 6 mesos de durada entre Catalunya i Quebec amb els nostres estudiants de llengua francesa.

Es tracta d’un conveni que comporta una sèrie d’acords entre el Departament d’Educació de Catalunya, Education International del Quebec, el nostre institut i les famílies acollidores/participants en el projecte.

S’ha organitzat la primera trobada per preparar l’intercanvi d’enguany.
22 centres públics i un centre privat participen enguany en la 4a edició.
Les nostres alumnes Sònia Camba i Júlia Pradas rebran l’any vinent un estudiant quebequès durant el primer trimestre.
Al segon trimestre seran elles qui viuran l’experiència de viure al Quebec.