Masterclass a l’empresa SIMON

El passat dimarts dia 9 de maig, amb els alumnes de primer de grau superior de Programació de la Producció (motlles i matrius) vam fer una masterclass de la mà de Juan Antonio García, responsable de taller de manteniment de motlles l’empresa SIMON (Martorelles). Una de les nostres empreses col·laboradores de formació dual.
Estava acompanyat d’un dels nostres exalumnes, Biel Ripollès, actualment treballador de SIMON, on va fer la formació dual, i d’un dels nostres actuals alumnes de segon de grau superior, Joan Venzal, que just acaba de finalitzar les 1000 hores de la formació dual.

Es tractava de aprofitar les seves experiències en el manteniment de motlles d’injecció, perquè els nostres alumnes coneguin de primera mà com fan la manipulació i apertura de motlles, on fixar-se per trobar possibles defectes i solucions, pensant en el manteniment preventiu.

Una masterclass, totalment pràctica que ha estat superinteressant Esperem tornar a repetir aquesta col·laboració que ens fa estar més aprop de les empreses i les seves necessitats.
Hem pres bona nota de totes les seves aportacions per la millora de les nostres activitats d’ensenyament-aprenentatge.