L’Ajuntament de Caldes de Montbui premia els millors treballs de recerca de Batxillerat del curs 2015/2016

dijous 22 de desembre, Sala de Plens dep_20161222_181753 l’Ajuntament de Caldes de Montbui,

entrega de la quarta edició dels Premis Caldes de Montbui a treballs de recerca de Batxillerat.

Enguany s’han presentat 19 treballs a la convocatòria fets per 25 alumnes i s’han atorgat quatre premis a les categories: Científic i Tecnològic, Social Humanístic, Pacifisme, Solidaritat i Ecologisme i  la Categoria “Caldes de Montbui”.

Els alumnes següents del nostre institut han estat guardonats en les següents categories:

• Categoria Pacifisme, Solidaritat i Ecologisme: Premi pel millor treball per Ona Fàbregas Ruiz, Marta Viladrell Pàrraga i Maria Juan Corbella  pel seu treball El voluntariat d’una societat sense rostre dotat amb 200 euros.

captura-de-pantalla-completa-24122016-172254-bmp

captura-de-pantalla-completa-24122016-172409-bmp

•  Categoria “Caldes de Montbui”: Premi pel millor treball per Ferran Rodríguez  per seu treball Influència de l’escoltisme en les persones dotat amb 300 euros.

Premis per a joves estudiants
El Premi Caldes de Montbui es va tornar a convocar durant l’any acadèmic 2012/2013 després d’un breu parèntesi fet el curs anterior per redefinir la convocatòria i adaptar-la a les inquietuds dels joves estudiants calderins. També per convertir aquest concurs en una manera de promoure l’interès dels joves pel poble de Caldes de Montbui. Per això, la categoria principal a la qual poden inscriure’s els treballs de recerca d’alumnes de segon de batxillerat és la de Caldes de Montbui.

Poden participar-hi joves que viuen a Caldes, estudiïn dins o fora de la vila, i alumnes de l’Insitut Manolo Hugué i l’Escola Pia, visquin o no al municipi.

Podeu trobar més informació sobre els premis i sinopsis dels treballs guanyadors de les diverses edicions a http://premi.caldesdemontbui.cat