INSTITUT MANOLO HUGUÉ. SEU DE LA PAU 2020

Enguany les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) es fan en centres de secundària i universitats per tal de poder complir amb les mesures decretades per les autoritats sanitàries i alhora reduir els desplaçaments.

És en aquest marc en què l’INS Manolo Hugué de Caldes de Montbui esdevé una de les seus del Vallès Oriental i acull 195 alumnes del mateix Institut Manolo Hugué, de l’Escola Pia i de l’INS Ramon Casas de Palau.

Els horaris de la PAU s’han distribuït en franges horàries diferents que en cursos anteriors per tal d’evitar al màxim les permanències a les seus. Així doncs les proves es fan del 7 al 10 de juliol en tres franges horàries cada dia: a les 9:00, a les 12:00 i a les 15:00 i tenen una durada d’una hora i mitja amb una pausa també d’una hora i mitja de durada per facilitar la ventilació i la neteja de les aules que s’ha intensificat per a aquests dies.

Els alumnes amb necessitats educatives especials que s’examinen en tribunals específics (TOE) amb horari especial adaptat, ja que disposen de dues hores per a realitzar cada examen també són acollits al Manolo.

L’institut de la nostra vila ha adequat doncs el centre d’acord amb les mesures de prevenció i seguretat habilitant una nova entrada pel carrer Josep Fontcuberta, senyalitzant tot l’institut, habilitant les aules per tal de garantir la distància de seguretat entre els assistents i proporcionant gel hidroalcohòlic a l’entrada de totes les aules. L’alumnat ha de rentar-se les mans a l’entrada i la sortida de les proves i ha de portar la mascareta posada en tot moment.

Des de l’INS Manolo Hugué volem agrair el suport i la col·laboració tant de l’Ajuntament de Caldes de Montbui com de la Presidència de la PAU.

Podeu mirar també aquest reportatge de VOTV: http://votv.alacarta.cat/caldes-de-montbui/noticia/una-selectivitat-excepcional-amb-mesures-de-distanciament-insolites