III Acte de reconeixement Servei Comunitari

Aquest final de curs, donades les actuals circumstàncies, no podem celebrar presencialment el III Acte de Reconeixement del Servei Comunitari als nostres estudiants de 3r d’ESO. Així que ho fem de forma virtual.

Felicitem aquests joves per la seva implicació a l’Entitat on han fet el seu Servei. Pel que podreu llegir dels seus comentaris a tots, en general, els ha agradat, els ha fet sentir útils i els ha  servit per a créixer com a persones amb valors com ara la cooperació i solidaritat, entre d’altres.

Agraim a totes les entitats (Escola El Farell, Escola Montbui, Escola El Calderí, Club Atlètic Calderí, Ajuntament de Caldes de Montbui, Creu Roja, Fundació SantaSusanna i CECMO) la seva col·laboració.

Des de la coordinació del servei comunitari de l’institut farem arribar a tots els joves participants el seu Diploma conforme han complert amb èxit el servei comunitari.

Us deixem un resum del Servei Comunitari que han portat a terme els joves de 3r d’ESO de l’INS Manolo Hugué durant el curs 2019-20.

Esperem que us agradi ? No us perdeu!

Si voleu veure les imatges i que us hi acompanyi la música cliqueu la música i la presentació, les imatges passen automàtiques: