Graduació de 2n de Batxillerat, juny 2019

Divendres 14 de juny del 2019 es va fer la festa de graduació de 2n de batxillerat.

Aquest curs la graduació l’ha organitzat i finançat la nova cooperativa d’alumnes creada a 2n de batxillerat a l’institut dins la matèria de Projecte Empresarial. Els joves han organitzat diverses activitats per aconseguir aquest finançament (panera de productes de proximitat per Nadal, disseny i venda de samarretes per commemorar el 30è aniversari de l’institut i venda del llibre 45 anys d’Històries del”Manolo”, entre d’altres.

A través de diverses comissions els nois i noies han  dissenyat la invitació, el díptic amb el programa, la decoració (on es va dissenyar un mural de 3×1,5 metres, es va comprar una catifa vermella, globus, cintes decoratives…) pel fons de l’escenari i el fotocool, s’ha contractat fotògrafa, cantant, ballarins i DJ. S’han fet discursos i premis per al professorat. S’ha preparat els grups per pujar a l’escenari a recollir l’orla i el birret i s’ha preparat una presentació fotogràfica del pas dels gradutas pel batxillerat. Finalment la graduació va acabar amb un sopar profes i alumnes molt entrenyable i després els estudiants van marxar a acabar la festa tots plegats.

Així mateix s’ha regalat a tots els graduats dues fotografies, en paper, una del grup classe i una altra de tota la promoció i un pen amb les fotografies i el passi fotogràfic, per a què els quedi el record del seu pas per l’institut.

Va ser un comiat simpàtic i emotiu.

Aquí teniu el video de la promoció i un recull de fotos d’aquest esdeveniment.

L’excent de la decoració es va passar als alumnes que havien de graduar a 4t d’ESO i una part d’excedent monetàri també amb la finalitat que  poguessin tenir una graduació com la d’ells. Així els estudiants que es van graduar de 4t ESO van gaudir de DJ en la seva graduació gràcies a la cooperativa Manolo Hugué.