FORMACIONS D’EMPRÈN FP

En el marc del programa Emprèn FP l’institut Manolo Hugué ha organitzat unes formacions per als alumnes de tots els cicles de grau mitjà i grau superior. Les formacions han anat a càrrec de Muutos Consulting i s’han portat a terme els dies 27, 28 i 29 de setembre de 2023 a l’institut Manolo Hugué. Els seminaris que s’han impartit han estat de dos tipus:

• Eines de la intel·ligència artificial per emprendre, que pretenia descobrir als alumnes aplicacions AI per usar-les en la creació i desenvolupament d’una idea de negoci.
  • Validació de models de negoci amb la metodologia Lean startup, que pretenia fer conèixer el procediment Lean Startup per idear i desenvolupar una idea de negoci.

Els alumnes tenen els seminaris com a formacions curriculars i aquests estan dirigits al desenvolupament de l’esperit emprenedor i les habilitats corresponents.