Formació outdoor d’emprenedoria i treball en equip per al professorat de cicles formatius

Els professors dels Cicles Formatius de l’Institut Manolo Hugué de les tres famílies professionals: Imatge personal, Fabricació mecànica i Administració i gestió, van participar el passat dimarts 28 de juny en una formació outdoor d’emprenedoria i treball en equip.

La formació es va desenvolupar a les instal·lacions de La Granja a Sta. Maria de Palautordera al Montseny

L’activitat es desenvolupa dins el programa Emprèn FP, amb l’objectiu de treballar les soft skills: una combinació d’habilitats socials, habilitats de comunicació, trets de la personalitat, actituds, atributs professionals, intel·ligència social i intel·ligència emocional.

A través del desenvolupament d’aquestes habilitats “toves” el professorat ajudarà a millorar el perfil emprenedor dels alumnes, ja que l’èxit dels projectes innovadors requereix del domini d’aquestes habilitats socials i comunicatives.

La formació també va mostrar l’elevat  esperit de col·laboració i de treball en equip entre els diferents departaments dels cicles formatius de l’Institut Manolo Hugué.