Fira Connecta’t a l’FP de Sabadell: trobades i proposta de valor del Manolo

El passat dijous dia 31 es va inaugurar la Fira Connecta’t a l’FP de Sabadell que va tenir lloc fins al 2 d’abril. Vam estar presents amb un stand amb l’objectiu de proporcionar informació dels nostres cicles formatius a tots els assistents, i així difondre la proposta de valor de l’oferta educativa del Manolo.

Vam aprofitar també per presentar el nou cicle de la família professional d’Imatge Personal, el grau mitjà d’Estètica i Bellesa, que començarà al setembre del proper curs 2022-2023.
Aquests cicles d’Imatge Personal neixen amb l’agermanament del nostre municipi Caldes de Montbui amb el municipi de Saint Paul lès Dax de França.

En el marc de la Fira, vam fer una trobada amb l’Ajuntament de Caldes de Montbui, l’Associació Balneària de Catalunya i la responsable del projecte Stride4Stride del programa del Departament d’Educació de MobilitatFP per mostrar com es fa la difusió dels nostres cicles en una fira per valorar l’anticipació i adaptació de les competències del nostre alumnat d’acord amb les demandes de les empreses.

Així mateix, la Sra. Nevià Sinard, Presidenta de David Fundació, va visitar el nostre stand. Any rere any el Manolo Hugué presenta els millors expedients de la família professional de Fabricació Mecànica, dels cicles  de Grau Mitjà de Mecanització i de Grau Superior de Programació de la Producció, als Premis David, que l’any passat van celebrar la 47a edició.

Aquesta edició en format presencial ha estat una oportunitat única per proporcionar informació i orientar l’alumnat de diferents nivells educatius segons amb les seves preferències i possibles itineraris formatius.

En finalitzar la Fira, es va fer una foto de família dels responsables de cada estand. Agraïm l’esforç de l’organització per arribar al màxim d’alumnat possible. Moltes gràcies!