Estàs pensant en fer un cicle formatiu. A l’INS Manolo Hugué t’ho posem fàcil.

Descobreix per què l’Institut Manolo Hugué és l’elecció perfecta per a estudiar i començar a construir el teu futur professional. Amb una àmplia i transversal oferta formativa, el nostre centre educatiu compta amb una trajectòria de prop de 50 anys formant a uns 700 alumnes a l’any.

Compromís amb l’educació i l’esforç de l’alumnat

Situat en el municipi de Caldes de Montbui, l’Institut Manolo Hugué és un centre d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional que ofereix serveis educatius de qualitat. El centre sempre s’ha enfocat a fomentar el desenvolupament formatiu, personal i professional dels seus alumnes, promovent valors com l’esperit crític, l’autonomia personal, la col·laboració i el respecte, tot això sota l’exigència i el compromís.

L’Institut compta amb modernes i completes instal·lacions adaptades a les necessitats actuals dels alumnes i professorat, i és pioner en l’oferta de cicles de Termalisme i Benestar i Programació de la Producció en Fabricació Mecànica, perfil professional en Motlles i Matrius.

L’equip docent està format per més de 70 professionals amb una dilatada experiència educativa i laboral. Conscients que la seva trajectòria i sensibilitat són clau per a connectar amb els alumnes, transmeten una formació tècnica, però també emocional, sobre els reptes i dificultats que es trobaran en el seu futur professional.

Dos dels valors que defineixen l’escola i són imprescindibles per als alumnes són la introducció al món professional a través de pràctiques formatives i la seva estreta vinculació amb el teixit econòmic, social i industrial del Vallès Oriental. A través d’aquestes pràctiques, els alumnes completen la seva formació i es facilita la seva inserció en el món professional, aprenent la dinàmica real del seu treball i entenent les necessitats d’un món canviant.

Gràcies a la seva estreta vinculació amb el territori, l’Institut fomenta la participació, l’intercanvi d’idees i la col·laboració amb el Departament d’Educació, l’Ajuntament, altres centres educatius del municipi i les entitats culturals. Això permet al centre participar en espais de debat i reflexió sobre el futur de la formació professional, impulsar el desenvolupament de projectes d’innovació i recerca aplicades en l’àmbit de la Formació Professional, o bé, crear projectes com l’Open Space, un espai multifuncional on l’alumnat pot generar i desenvolupar projectes emprenedors i innovadors.

Si tens clar que el teu futur professional està en l’àrea d’Administració i Gestió, en l’Institut Manolo Hugué trobaràs un equip de professionals que t’acompanyaran en el teu dia a dia i t’ajudaran a aconseguir les teves metes.