Entrega de la certificació CIATE

logo ciate

Enguany hem començat el PROJECTE PATI, que consisteix en que els anes voluntaris de 4rt d’eso organitzen activitats a l’hora del pati a tots els alumnes de l’institut. Les activitats que hem fet aquest any han sigut futbol-sala, bàsquet, hip-hop, jocs de taula, voleibol, dibuix manga, rugbi i fut-volei.

Aquests alumnes de quart reben una formació teòrica específica a les classes d’educació física i això els permet aconseguir la certificació CIATE (curs d’INICIACIÓ A TÈCNIC D’ESPORT), en l’especialitat 2D: JOC I ESPORT EN EDAT ESCOLAR, atorgada per l’escola catalana de l’esport.

Aquest divendres 2 de juny hem fet un petit acte on s’han entregat totes aquestes certificacions als 42 alumnes participants.

Felicitats i enhorabona per la feina ben feta!!