Els estudiants de Fabricació Mecànica visiten DICOMOL

El passat dimecres dia 23 de març, amb l’alumnat de 1r de Grau Superior de Programació de la Producció (Perfil Motlles i matrius) van fer una sortida per visitar l’empresa DICOMOL. Aquesta empresa, ubicada a La Llagosta, es dedica a la fabricació, reparació i manteniment de motlles d’injecció. També col·laboren amb el nostre centre acollint l’alumnat en Formació Dual.

Els nostres alumnes van poder visitar unes instal·lacions espectaculars, tant a nivell de maquinària, com a nivell de capacitat de producció. A més a més, DICOMOL disposa d’espai per fer formacions de manera interna de diferents nivells educatius, on l’alumnat va poder preguntar aspectes relacionats amb el nostre sector productiu i demanar consells a l’hora de buscar feina.

Amb aquest tipus de visita, l’alumnat se situa a l’entorn real d’un possible lloc de feina, i així pot dirigir el seu futur aprenentatge cap a un sector productiu determinat.

Agraïm l’atenció rebuda per la Sra. Estela Sánchez, Directora General i a Toni López, Responsable de Qualitat.