EL GRUP DE VOLUNTARIAT HA COL·LABORAT AMB ARQUITECTES SENSE FRONTERES

logo gv

El grup de voluntariat de l’Institut Manolo Hugue aquest any s’ha proposat  col·laborar internacionalment donant  suport a una campanya que la ONG “Arquitectes sense fronteres” està portant a terme a Burkina Faso amb la creació de 3 aules.
Durant aquest segon trimestre han organitzat un sorteig amb la finalitat de recaptar fons per a aquest propòsit.
Web del Projecte
Cartell informatiu del sorteig.
La idea és poder fer arribar l’educació a altres nens arreu del món

El grup de voluntariat ha col·laborat amb l’organització Arquitectes sense fronteres.
El seu projecte, Make a classroom come true, consisteix en la construcció d’una escola primària a Burkina Faso, un poblat situat a l’’oest d’Àfrica.
El seu objectiu és recollir 20.000 euros, amb els quals podran donar unes millors condicions l’’educació dels infants d’’aquest lloc.

Actualment els arquitectes, dirigits per un natiu de Burkina Faso, es troben en la construcció d’’una de les aules. Encara que, primerament han hagut de fer un pou, ja que l’’aigua és una de les coses imprescindibles. Els constructors de l’’escola són, la majoria, membres de la població de la zona.

Com a grup, i amb l’’objectiu d’’ajudar a Arquitectes sense fronteres, la nostra iniciativa va ser l’organització d’’una rifa.
El premi era una tablet Samsung Galaxy, que els participants podien aconseguir per mitjà de la compra d’una butlleta. El número guanyador va ser el 417, venut per la nostra companya Farnès Silveira. La guanyadora del sorteig va ser la Mònica López, que se’n va anar a casa amb una espectacular tablet. Gracies a la solidaritat i la generositat de la gent vam aconseguir recaptar 353 euros, que aniran directament als habitants de Burkina Faso i a la seva escola.