“Com crear la teva empresa”

Els alumnes de “Projecte Empresarial” de 2n de batxillerat social-econòmic s’han inscrit al curs MOOC d’emprenedoria “Com crear la teva empresa” desenvolupat per totes les universitats públiques catalanes (UB – UAB – UPC – UPF – UdG – UdL – URV – UOC – UVIC).  Al finalitzar rebran un certificat que els acreditarà la seva participació al curs.

L’objectiu del curs és oferir eines per adquirir competències i coneixements sobre conceptes claus per a tirar endavant un projecte empresarial, però també de gran utilitat per a la pràctica professional. El curs ha començat el 25 de març de 2019 amb  una durada de tres setmanes.

El MOOC “Com crear la teva empresa”, que és gratuït, s’estructura en tres mòduls, amb l’objectiu de crear i validar un model de Negoci (15 sessions). Cada sessió/lliçó consta d’un vídeo d’uns 6-7 minuts, un qüestionari i altre material addicional.

Aquesta edició del curs està impulsada per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi), Catalunya Emprèn i en el marc de la iniciativa Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI), coordinada per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP).

Una gran oportunitat per als nostres alumnes per a obtenir coneixements d’emprenedoria i innovació que els seran molt útils cara al seu futur professional i educatiu.