CAMPUS ÍTACA 2018

El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona dirigit a estudiants de secundària. Consisteix en una estada al Campus durant els mesos de juny i juliol, organitzada en dos torns de set dies cadascun. L’alumnat realitza una sèrie d’activitats pedagògiques i lúdiques que tenen com a objectiu incentivar-los a continuar la seva formació un cop finalitzada l’etapa obligatòria. Alhora, el campus vol ser un espai de convivència entre alumnat d’entorns socials diversos i on s’utilitza el català com a llengua de comunicació.

L’edició del Campus Ítaca 2018 es va dur a terme en dos torns, un del 25 de juny fins el 3 de juliol i el segon del 5 al 13 de juliol.

Uns quants alumnes de 3r d’ESO del nostre institut i van anar. Aquest és un article d’aquest web amb una crònica de la jornada de cloenda de l’edició del curs passat.

En aquest enllaç   hi ja unes quantes imatges de l’esdeveniment.

Aquest curs 2018-2019 també hi participarem. Ja us informarem!!