Bona participació del Manolo al FP Challenge Maresme-Vallès Oriental

La setmana passada l’Institut Manolo Hugué va participar per primera vegada al FP Challenge amb un grup de vuit alumnes de diversos cicles formatius de grau mitjà i superior que van competir amb els alumnes de l’INS Thos i Codina, Escola Pia Mataró i INS Carles Vallbona.

El repte va consistir a fer una proposta de com millorar l’oferta en activitats lúdic-esportives de l’empresa Monkey Paintball de Dosrius per a un target determinat amb criteris de sostenibilitat i tenint en compte el terreny del qual es disposa amb l’objectiu d’ampliar el negoci.

Tot i que no vam resultar-ne guanyadors, el jurat va destacar de manera especial la solvència i solidesa de la presentació dels nostres alumnes.

L’equip d’alumnes seran convidats, juntament amb els altres equips participants, a una partida de paintball per l’empresa col·laboradora Monkey Paintball.