Alumnes del Manolo Hugué fan classes de ciència a primària

Els guanyadors del concurs de fabricació de xampú,que vàrem realitzar durant la Setmana de la Ciència, el mes de novembre del 2016; conjuntament amb els professors de ciències del nostre institut, han estat anant des del mes de novembre fins el mes de març,a les diferents escoles de primària del nostre poble: Montbui, Farell, Calderí a fer una mena de mini-tallers per explicar als alumnes “grans” d’aquestes escoles com han fabricat aquest sabó i les coneixements científics que han aprés per poder-lo “fabricar”.

Els alumnes de les escoles que hem visitat han valorat molt positivament el fet de rebre aquestes explicacions per part d’altres nois i noies més grans que ells, i han quedat contents per poder-se endur una petita mostra d’aquest xampú a casa seva.

Els mestres de totes les escoles que hem visitat també  han manifestat el seu agrad per aquesta iniciativa que serveix per millorar la comunicació entre els escoles de primària i secundària.

Esperem en cursos vinents poder dur a terme més activitats com aquestes.

Els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO que van guanyar el concurs rebran també un premi el dia de Sant Jordi que celebrarem a l’institut el proper divendres 21 d’abril.

Podeu veure més notícies relacionades amb la Setmana de la Ciència a:

A continuació un reportatge realitzat per VOTV durant la visita del dia 3 d’abril a El Calderí.